- Svevia
- / För leverantörer
- / Svevias leverantörsportal

Svevia Leverantörsportal
I Svevias leverantörsportal kan ni ta del av pågående och avslutade upphandlingar och hantera beställningar.
Instruktioner
1. Starta Svevia Leverantörsportal via länken i högerspalten.
2. Klicka därefter på Skapa konto högst upp på sidan.
3. Skriv i dina uppgifter och välj ett lösenord.
När du registrerat dig får du en aktiveringskod/-länk skickad till angiven e-post adress.
Användarnamnet och lösenordet kan du även använda för att anmäla intresse och hämta ut handlingar, ställa frågor samt se svar för alla upphandlingar i Svevia Leverantörsportal.
Användarhjälp
Instruktion för hantering av beställningar från Svevia för befintliga leverantörer kan du ta del av i Användarguide för beställningar.
För övriga frågor är du välkommen att kontakta Primona AB för teknisk support.
Läs om hur Svevia arbetar med etik och hållbarhet vid inköp.