Svevia Leverantörsportal­


I Svevias leverantörsportal kan ni ta del av pågående och avslutade upphandlingar och hantera beställningar.

Instruktioner

1. Starta Svevia Leverantörsportal via länken i högerspalten.

2. Klicka därefter på Skapa konto högst upp på sidan.

3. Skriv i dina uppgifter och välj ett lösenord.

När du registrerat dig får du en aktiveringskod/-länk skickad till angiven e-post adress.

Användarnamnet och lösenordet kan du även använda för att anmäla intresse och hämta ut handlingar, ställa frågor samt se svar för alla upphandlingar i Svevia Leverantörsportal.








Användarhjälp

Instruktion för hantering av beställningar från Svevia för befintliga leverantörer kan du ta del av i Användarguide för beställningar.PDF

För övriga frågor är du välkommen att kontakta Primona ABlänk till annan webbplats för teknisk support.

Läs om hur Svevia arbetar med etik och hållbarhet vid inköp.