Svevias leverantörsportal

I Svevias leverantörsportal kan ni ta del av pågående och avslutade upphandlingar och hantera beställningar.

Instruktioner

1. Starta Svevia Leverantörsportal via denna länk.

2. Klicka därefter på Skapa konto högst upp på sidan.

3. Skriv i dina uppgifter och välj ett lösenord.

När du registrerat dig får du en aktiveringskod/-länk skickad till angiven e-post adress.

Användarnamnet och lösenordet kan du även använda för att anmäla intresse och hämta ut handlingar, ställa frågor samt se svar för alla upphandlingar i Svevia Leverantörsportal.

Användarhjälp

Instruktion för hantering av beställningar från Svevia för befintliga leverantörer kan du ta del av i Användarguide för beställningar. Pdf, 531 kB.

För övriga frågor är du välkommen att kontakta Antirio AB för teknisk support.

Kontakta oss

Kontakta oss på Svevia genom att fylla i formuläret här nedanför.

Relaterat innehåll

Här hittar du som leverantör annat innehåll som kan vara intressant.

Branschgemensamt

Information om regler och föreskrifter som är gemensamma i bygg- och anläggningsbranschen. UE 2021, ID06, BASTA & Elektroniska personalliggare.

Krav på fakturainnehåll

Fakturor som skickas till Svevia måste innehålla viss obligatorisk information. Om fakturan är ofullständig eller felaktig kommer den att returneras.