Svevias leverantörsportal

I Svevias leverantörsportal kan ni ta del av pågående och avslutade upphandlingar och hantera beställningar.

Instruktioner

1. Starta Svevia Leverantörsportal via länken i högerspalten.

2. Klicka därefter på Skapa konto högst upp på sidan.

3. Skriv i dina uppgifter och välj ett lösenord.

När du registrerat dig får du en aktiveringskod/-länk skickad till angiven e-post adress.

Användarnamnet och lösenordet kan du även använda för att anmäla intresse och hämta ut handlingar, ställa frågor samt se svar för alla upphandlingar i Svevia Leverantörsportal.

Hitta till leverantörsportalen

Användarhjälp

Instruktion för hantering av beställningar från Svevia för befintliga leverantörer kan du ta del av i Användarguide för beställningar. Pdf, 698.4 kB.

För övriga frågor är du välkommen att kontakta Primona AB för teknisk support.

Kontakta oss

Kontakta oss på Svevia genom att fylla i formuläret här nedanför.

Relaterat innehåll

Här hittar du som leverantör annat innehåll som kan vara intressant.

Branschgemensamt

UE 2015 – villkor utgivna av Sveriges Byggindustrier. Alla anställda på Svevia är anslutna till och bär ID06-kort. BASTA – avveckling farliga ämnen i byggbranschen.

Krav på innehåll faktura

Fakturor som skickas till Svevia måste innehålla viss obligatorisk information. Om fakturan är ofullständig eller felaktig kommer den att returneras.